Out Cold
Terwijl Keith voor zijn leven vecht in Anchorage General, helpt Sig zijn broer Monte om terug te keren op de krab. Aan boord van de Titan Explorer wordt Jake's matroos uitgeschakeld door 900 pond zwaaiend staal.