Cursed - Pinellas Park, Florida
Steve en Amy reizen naar Pinellas Park, Florida, om de beweringen van een vrouw te onderzoeken, ze zegt dat een soort vermeende paranormale activiteit gewelddadig is geworden sinds haar zoon is ingetrokken.