Broertjes
Gumball is zo verliefd op Penny dat hij haar ten huwelijk wil vragen. Maar Darwin voelt zich zwaar gepasseerd door zijn maatje en wordt vreselijk jaloers. Hij probeert de vriendschap te saboteren.