Ruim baan voor Dynamo.
De professor vreest voor de veiligheid van zijn meiden daarom bouwt hij Powerpuff Dynamo om hen bij te staan in de strijd tegen het kwaad. Maar deze nieuwe robot doet niet helemaal wat de bedoeling is.