De prins en de galadate
De formidabele koning van het Diepe sleurt Bert en Ivandoe naar de bodem van zijn meer, zodat Ivandoe met zijn dochter naar het koninklijke bal kan. Zijn dochter is echter de buitengewoon afzichtelijke prinses Suffibob.