De prins en de balorige blauwbloeden
Koning Knut geeft Ivandoe opdracht om zijn balorige neef Dudley naar de strengste gouvernante van het land te brengen. Al snel gaat Ivandoe mee in het wangedrag van zijn neef en belandt ook hij op het schooltje van juf Posy Pippins.