De Prins en het Diner der Mafketels
Prins Ivandoe accepteert met tegenzin een uitnodiging voor het Jaarlijkse Zwanendiner want de uitnodiging is van zijn aartsvijand, de vreselijke prins Svan! Naarmate het feest vordert komen ze erachter waarom ze écht uitgenodigd zijn.