Seeing Red
Trucks zijn populair in Texas: JD scoort een Jeep CJ5 uit 1977 en Tommy een zeldzame Hummer H1 uit 1994, Martha koopt een Dodge Ram uit 1985 en Ash bemachtigt een Mercedes E500.