The Ida Funkhouser Roadside Memorial
Een bezweet dollarbiljet, een staaltjesmisbruikster, een gedenkteken en tal van andere perikelen maken het Larry, die zijn rouwende vriend Marty erbovenop wil helpen, behoorlijk moeilijk.