Oscar the Grouchy Frogmouth
Terri keert terug naar haar geboortestad in Oregon om Brady te helpen, een cougar die een essentiële gezondheidscontrole nodig heeft. In de dierentuin is Robert op een missie om Oscar te redden, een kleine vogel met een grote houding.