It's a Baby Giraffe!
Rosie the Giraffe is klaar om te bevallen! Robert heeft een bloedige ontmoeting met een wilde python die een omheining is binnengegaan, en Terri helpt de keepers om de Tasmaanse Duivel te ruziën.