Craig en de Kindertafel
Het is Thanksgiving bij de familie Williams, dus de Kindertafel wordt weer herenigd! Als Bernard per ongeluk het toetje kapotmaakt, gebruikt Craig de kracht van de Kindertafel om zijn broer te hulp te schieten.