Toen astronaut Gordon Cooper in de jaren zestig als een van de eersten in een baan om de aarde vloog, zag hij meer dan alleen de imposante continenten en oceanen liggen. Darrell Miklos jaagt zijn droom na om de gezonken vloot van Columbus te vinden.