Bestuurbare Wagen
Clarence heeft een radiografisch bestuurbare wagen, Carla, die een eigen wil lijkt te hebben. Clarence, Sumo en Jef volgen haar waar ze heen gaat, tot grote ergernis van Jef die een dagschema heeft ontwikkeld. Maar heeft Carla wel een eigen wil?