Paris Crystal
Adrien neemt Crystal Valmont aan als zijn nieuwe showgirl. Gaspard moet weer contact maken met zijn biologische moeder. Maar Babeth, in zijn hart zijn echte moeder, eist dat hij haar wegstuurt.