Liever drie hoofden dan één
Als Cerberus, de Poortbewaker van de Onderwereld, op vakantie gaat, zoekt hij een verantwoordelijke hond om zijn taak over te nemen. Harold vindt zichzelf verantwoordelijk, maar daar is niet iedereen het mee eens.