De Grootse Vliegende Vlo
De Looney Bouwers ontdekken dat Zippy, een acrobatische vlo, in de vacht van Sylvester leeft. Ze bouwen een vlooiencircus voor Zippy, zodat Sylvester van zijn jeuk afkomt.