Critical Mass
De populaire megakerk Hillsong raakte in opspraak door vermeend misbruik, uitbuiting en corruptie. Medewerkers van Hillsong, experts op het gebied van megakerken en een vrouw die een buitenechtelijke relatie had met voorganger Carl Lentz doen hun verhaal.