Grote hoeveelheden bier worden ontdekt wanneer een auto wordt aangehouden in Malmö. Wanneer de verhalen van het koppel niet kloppen vermoedt Niklas dat ze van plan zijn om het te verkopen. Olivia controleert een man die direct beledigd is.