Farewell Daddy Blues
Agent Knox wil Nucky ten val brengen en Eli vreest het ergste. Capone en Torrio sluiten een overeenkomst. Chalky wil een rekening vereffenen. Richard Harrow redt Tommy, ten nadele van Gillian. Seizoensfinale.