Battle of the Century
Terwijl Nucky zich in Ierland bevindt om er een deal af te sluiten met de IRA, slaagt Jimmy erin om in Atlantic City een nieuwe bron, dicht bij huis, aan te boren. Emily wordt zienderogen zieker.