The Envelope
De actrices Sílvia Abril en Toni Acosta krijgen een episch 50e-verjaardagsfeest cadeau, maar voor ze het kunnen vieren moeten ze bepalen of ze avontuurlijk genoeg zijn om de instructies in hun eerste mysterieuze envelop op te volgen.