Burning Love
Madeline maakt zich zorgen over de beerput die ze voor Jane heeft geopend. Jane confronteert Renata over een petitie die op school rondgaat over Ziggy. Dr Reisman dringt er bij Celeste op aan om na te denken over haar vertrekstrategie.