Octopussy
Kirt is (waarschijnlijk) op een missie. Indigo's kruidenierswinkeltje is niet genoeg. Honeybear en Ash gaan er helemaal voor. Camille heeft de smaak te pakken. De Winterbowl is een flop en Janay is er niet voor de nieuwe man.