Wow
Bill Hader speelt Barry, een depressieve huurmoordenaar uit het Midwesten die tijdens een klus in LA in een gemeenschap van acteerstudenten terechtkomt. Hij wil een nieuw leven beginnen, maar zijn criminele verleden laat hem niet los.