This Is Not Our World
Spencer probeert Lance' uitspattingen te beteugelen. Vernon laat zich meeslepen tijdens een ceremonie waarbij zijn nummer wordt gehuldigd op zijn oude middelbare school in LA, tot grote ontsteltenis van Reggie.