Face of the Franchise
Seizoenspremière. Spencer kan zich tijdens een talkshow niet beheersen en dat heeft gevolgen voor zijn bedrijf. Rickys nieuwe aanpak krijgt net voor zijn 30ste verjaardag een deuk.