Machete Charge
Ricky probeert iets te vinden wat hij en Alonzo gemeenschappelijk zouden kunnen hebben. Charles' huwelijk wordt op de proef gesteld. Wanneer Vernon een crisis moet verwerken, bieden Spencer en Joe aan om hem te helpen.