Trucker's Dream
Het team bouwt de Oldsmobile-sedan van een lokale vrachtwagenchauffeur '34 om in een unieke truck. Ze gebruiken het vintage speelgoed van Chad als inspiratie en de verbeterde lasvaardigheden van Colton.