Boomplantdag
De Baby looney Tunes werken samen om voor Bloomplantdag een cadeau te geven aan Granny. Baby Lola die het had voorgesteld probeert haar eigen cadeau te maken. Lola heeft in haar eentje een boom gered en de planeet heel erg geholpen.