Big Dollar Beaches
Dave Turin heet je welkom in zijn eigen achtertuin -- de staat Oregon. Van de stroomversnellingen van de Rogue River tot het zand van de kustlijn van de Stille Oceaan, hij laat je zien waar het goud is en hoe je het kunt vinden.