Released To The Wild
Na dertig lange dagen in Juneau komt de familie Brown weer bij elkaar en plant een reis om hun liefde voor de bush te herontdekken. Maar een probleem dat een van de kinderen teistert, brengt de heiligheid van de clan in gevaar.