Till the Cows Come Home
De helft van de kudde keert vroeg terug van de zomerse weidegronden, dus drijven de Kilchers de rest naar huis over ijzige rivieren. Het gezin haast zich om andere wintervoorbereidingen af te maken, maar maakt nog steeds tijd vrij voor een strandpicknick.