The Gentle Giant with Little Voice
Yi-Zhi gaat naar Lisa's ouders om met Lisa te praten en hoort dat Lisa bij een internationale vliegmaatschappij solliciteert. Zong-Fang heeft leugens verteld en Ya-Zen besluit een streep onder hun relatie te zetten.