Judgement Day
Tania en Syngin worstelen met de communicatie. Juliana zoekt onafhankelijkheid. Religie verdeelt Mike en Natalie. Mursel neemt een belangrijke beslissing. Jasmin vindt het moeilijk om erbij te horen.