What Do You Know About Love?
Mark vraagt Nikki huwelijkse voorwaarden te tekenen. Loren is in tranen wanneer Alexei naar thuisvluchten kijkt. Carolina heeft een aanvaring met haar toekomstige schoonmoeder.