You May Now Kiss the Bride
De trouwdag is eindelijk aangebroken voor Gino en Jasmine, Clayton maakt zich zorgen dat Anali niet bij het altaar zal verschijnen en Citra's vader verwerpt Sam's christelijke ceremonie.