Big Expectations
Jenny komt aan in India, maar Sumit is nergens te bekennen. Elders komt Paul eindelijk aan in Brazilië en verrast Karine. Tiffany gaat naar Zuid-Afrika in de hoop dat ze de juiste beslissing heeft genomen voor haar zoon.