Baby Be Mine
Usman verrast Lisa. Darcey ziet de waarheid onder ogen. Avery en Ash ontmoeten elkaar eindelijk. David maakt plannen om naar Oekraïne te gaan. Geoffrey twijfelt aan Varya's bedoelingen en Ed maakt zich zorgen over Rose en de bedoelingen van haar familie.