The Rest Is Still Unwritten
Darcey confronteert Tom met een probleem en Ben moet indruk maken op Akinyi's overbezorgde broer. Rebecca maakt zich zorgen over Zied's humeur, Avery en Omar bespreken het leven in Syrië en de plannen.