Frozen Out
Oliver weigert te helpen met het bereiden van de vis, dus Andrew en Jennifer geven de anderen de taak om hem te dwingen. Een plotselinge temperatuurdaling kapt de berenjacht van Adam en Evan af. De winter komt eraan, maar de groep is nog lang niet klaar.