Sicario
In het grensgebied tussen de VS en Mexico heerst wetteloosheid. De idealistische Kate komt bij een speciale eenheid die strijdt tegen de drugshandel.
In het grensgebied tussen de VS en Mexico heerst wetteloosheid. Kate, een jonge en idealistische FBI-agente, wordt gerekruteerd door het hoofd van een speciale eenheid, die strijdt tegen de escalerende drugshandel.