Taken 2
Bryan Mills die tot alles in staat was om z’n ontvoerde dochter te redden, is terug. Z’n gezin is het doelwit van een wraakzuchtige crimineel.
De gepensioneerde CIA agent Bryan Mills die tot alles in staat was om z’n ontvoerde dochter te redden, is terug. Z’n gezin is het doelwit van een wraakzuchtige crimineel in Istanboel. Bryan moet het opnemen tegen een leger moordenaars.