Sicario: Day of the Soldado
Mexicaanse drugskartels zaaien terreur in Mexico en de VS. Federaal agent Matt Graver laat de dochter van één van de grootste drugsbaronnen kidnappen.
De Mexicaanse drugskartels zaaien terreur aan de grens tussen Mexico en de Verenigde Staten. Federaal agent Matt Graver schakelt de hulp in van de meedogenloze Alejandro om de dochter van één van de grootste drugsbaronnen te kidnappen.