Shanghai
John Cusack speelt de rol van een Amerikaanse inlichtingenofficier die eind 1941 terugkeert naar Shanghai om de dood van een vriend te onderzoeken.
John Cusack speelt de rol van een Amerikaanse inlichtingenofficier die eind 1941 terugkeert naar Shanghai om de dood van een vriend te onderzoeken, wat hem leidt naar zowel liefde als een zeer omvangrijk complot.