Invictus
Tijdens zijn eerste ambtstermijn wil Mandela de wonden van de apartheid helen door het land achter de Springboks, 's lands grotendeels blanke rugbyteam te scharen. Waargebeurd drama van Clint Eastwood, met Morgan Freeman en Matt Damon.