The Happy Face Killer: Mind Of A Monster
Detective Rick Buckner vermoedt dat langeafstandsvrachtwagenchauffeur Keith Jesperson de Happy Face Killer is, een van de meest gestoorde seriemoordenaars uit de geschiedenis.