Godzilla vs Kong
Kong en zijn beschermers ondernemen een gevaarlijke reis om zijn ware thuis te vinden, en aan hun zijde bevindt zich Jia, een jong weesmeisje met wie hij een unieke en krachtige band heeft opgebouwd. Dan komen ze ineens Godzilla tegen.