Clash of the Titans
Perseus, geboren als god maar opgevoed als mens, verliest zijn gezin aan Hades en besluit de strijd met hem aan te gaan.
Perseus, als god geboren maar als mens grootgebracht, kan niet verhinderen dat zijn gezin ten prooi valt aan Hades. Nu hij niets meer te verliezen heeft, trekt hij ten strijde tegen de wraakzuchtige god van de onderwereld...