Bombshell
Het waargebeurde verhaal van drie vrouwen die bij een grote nieuwszender werkten en vechten voor gerechtigheid jegens hun handtastelijke werkgever.
Het provocerende waargebeurde verhaal van drie slimme, ambitieuze, sterke vrouwen die bij een van Amerika's grootste nieuwsnetwerken werkten en alles op het spel zetten om zich te verzetten tegen de man die hen groot had gemaakt.